مولتی پرس سینه سیم کش مدل SL2001

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

مولتی پرس سینه سیم کش مدل SL2001

دستگاه مولتی پرس سینه سیم کش در زمره محصولات فوق العاده با کیفیت موجود در بازار می باشد. قطعات و مواد اولیه به کار رفته برای تولید این دستگاه بدنسازی درجه یک بوده و موجب استحکام و مقاومت بالای دستگاه می شوند. دستگاه مولتی پرس سینه از مدل SL2001 به طور ویژه برای تمرین عضلات قفسه سینه، دلتوئید و عضله سرشانه طراحی شده است و امکان انجام تمرینات متنوعی مانند پرس سینه، پرس شیب و پرس سرشانه را فراهم می‌آورد.

 

ویژگی‌های دستگاه:

تنظیمات شخصی: کاربر می‌تواند با تنظیم موقعیت دسته‌ها، تمرینات را برای تمرین موثر عضلات سینه و سرشانه تنظیم کند.
حرکات متنوع: دستگاه IT9529 حرکات مختلفی از جمله پرس سینه، پرس شیب و پرس سرشانه را به کاربران ارائه می‌دهد، که این حرکات برای تقویت و افزایش اندازه عضلات این مناطق بسیار مفید هستند.
گیره‌های دوگانه دستی: این دستگاه دارای گیره‌های دوگانه دستی است که به کاربران اندازه‌های مختلف امکان می‌دهد تا تمرینات را با راحتی و کارآیی بیشتر انجام دهند.

دستگاه بدنسازی مولتی پرس زیرمجموعه محصولات سیم کش می باشد. وزن این دستگاه ۲۲۵ کیلوگرم و ارتفاع آن ۱۵۰ سانتی متر است. ضمن اینکه ساختار استاندارد تولید این محصول، باعث شده طول و عرض آن به ترتیب ۱۸۰ و ۱۳۵ سانتی متر در نظر گرفته شوند. این دستگاه مانند سایر محصولات و تجهیزات ورزشی شرکت پیشگامان صنعت صدر رابین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. بدنسازان و ورزشکاران می توانند برای تمرین با این دستگاه آن را متناسب با قد خود تنظیم کنند.

بسیار مهم است که بدانید هنگام تمرین با دستگاه مولتی پرس هرگز نباید بدون حضور مربی انجام شود. مخصوصا اگر آماتور و تازه کار هستید، حتما این توصیه را جدی بگیرید. انجام اشتباه تمرین و یا بی دقتی در حین انجام آن می تواند باعث وارد شدن آسیب به بدن و عضلات شما شود. همچنین به یاد داشته باشید که مکث میان انجام دو مرحله تمرین، موجب ایجاد کشش و فشار بیشتر بر روی عضلات بدن شما می شود.