پله مدل SL-AL3

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

پله مدل SL-AL3

دستگاه پله برقی بدنسازی یا همان استپ میل (StepMill) یکی تجهیزات کاربردی ورزشی است که به طور معمول در باشگاه‌ها و مراکز تناسب اندام یافت می‌شود. این دستگاه یک ماشین پله‌روی است که حرکت پله‌روی صعودی را شبیه‌سازی می‌کند. استپ میل فعالیت کاردیوواسکولری را فراهم می‌کند و عضلات پایین بدن از جمله پاها، باسن و ساق‌ها را درگیر می‌کند.

پله باشگاهی مدل SL-AI3 یک گزینه عالی برای تمرینات پله‌روی در باشگاه‌ها و محیط‌های تجاری است. این پله باشگاهی قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را داراست و برای اکثر کاربران مناسب است. ابعاد آن 213 * 86 * 165 سانتی‌متر است و وزن دستگاه 160 کیلوگرم می‌باشد.

محدوده سرعت قابل تنظیم برای پله باشگاهی SL-AI3 از 24 تا 162 گام در دقیقه است. شما می‌توانید سرعت تمرین خود را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین، پله باشگاهی از درجه سختی 25 برخوردار است، که به شما امکان می‌دهد تمریناتی با سطوح متفاوت از سختی را انجام دهید.ارتفاع پله‌های پله باشگاهی SL-AI3 بالغ بر 70 سانتی‌متر است که برای تمرینات پله‌روی با شدت بالا و تمرینات تقویت عضلات پا مناسب است.

مانیتور پله باشگاهی شامل اطلاعاتی درباره زمان، مسافت، سرعت، کالری و ضربان قلب است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تمرینات خود را کنترل کنید و پیشرفت خود را مشاهده کنید. پله باشگاهی مدل SL-AI3 از چین تولید شده است.

با این ویژگی‌ها، پله باشگاهی مدل SL-AI3 یک انتخاب عالی برای تمرینات پله‌روی با شدت بالا و تقویت عضلات پا در باشگاه‌ها و محیط‌های تجاری است. با استفاده از این پله باشگاهی، شما می‌توانید تمرینات متنوعی را انجام داده و به بهبود استقامت و قدرت عضلات خود بپردازید.