اچ پشت مدل SL95

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

اچ پشت مدل SL95

حرکت اچ یکی از بهترین حرکات بدنسازی و تمرینات چند مفصلی است که برای تقویت عضلات پشتی و زیربغل به کار می‌رود. این حرکت با کمک دستگاه اچ انجام می‌شود که در انواع مختلف سیم کش و وزنه آزاد در باشگاه‌ها وجود دارد. این دستگاه طوری طراحی شده که کمترین فشار بر کمر و ستون فقرات ورزشکاران وارد شود.

این دستگاه دارای دو دستگیره عمودی و افقی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در واقع دستگیره عمودی کمک می‌کند تا عضلات داخلی زیر بغل درگیر شوند، اما دستگیره افقی موجب وارد شدن فشار بر عضلات پشتی و خارجی زیربغل خواهد شد.

فواید استفاده از دستگاه اچ پشت

انجام حرکات بدنسازی با دستگاه اچ پشت مدل SL95، باعث تقویت عضلات پشت و جلو بازو، عضلات زیر بغل، قسمت پایینی ذوزنقه، عضلات ناحیه پشت، شانه ها و عضلات سینه می شود. طراحی زیبا، بی نظیر، دوام و استقامت بالای دستگاه اچ پشت از مدل SL95 توسط کارشناسان حاذق، برای انجام حرکات های ورزشی بسیار ایده آل و مناسب می باشد.

دستگاه اچ پشت مدل SL95 دارای سیستم تنظیم صندلی به صورت دستی در چند sسطح مختلف در حداقل زمان ممکن می باشد. این قابلیت باعث می شود ورزشکار به راحتی بتواند حرکت مورد نظر خود را انجام دهد. این دستگاه با کارایی و کیفیت فوق العاده، تمرینات را در باشگاه شما در سطح عالی تضمین می کند.