زیربغل اچ سیمکش مدل SL1004

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

زیربغل اچ سیمکش مدل SL1004

دستگاه زیربغل اچ سیمکش مدل SL1004 از جمله مهم ترین دستگاه هایی است که در باشگاه برای انجام تمرینات مربوط به عضله های زیر بغل و پشت استفاده می شود. این دستگاه به صورت سیمکش طراحی و به بازار عرضه شده است.

 

ویژگی های دستگاه زیربغل اچ سیمکش مدل SL1004 :

دستگاه زیر بغل اچ با مدل SL1004 از جمله دستگاه های قدرتی است که افراد مبتدی و ورزشکاران و بدنسازان حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه دارای دو عدد دستگیره است که یکی در جهت عمودی قرار گرفته و دیگری در جهت افقی. فرد ورزشکار می تواند از هر دو این دستگیره ها برای انجام تمرینات زیر بغل و پشت استفاده کند. ضمن اینکه استفاده از یکی از دستگیره ها به صورت اصطلاحا تک دست نیز برای وی فراهم می باشد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دستگیره عمودی موجب می شود تمرکز اصلی فشار بر روی عضله های  داخلی زیر بغل باشد. در حالی که دستگیره افقی موجب وارد شدن فشار به عضله های خارجی قسمت زیر بغل فرد ورزشکار و نیز عضله های پشت وی می شود.

این دستگاه از نوع سیم کش می باشد. صندلی نشیمنگاه آن قابلیت تنظیم دارد تا همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه زیر بغل اچ به گونه ای طراحی شده است که مبتدیان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. ولی توصیه ما این است که اگر اولین بار است که به سراغ این دستگاه می روید، حتما از مربی خود بخواهید شما را همراهی کند.