الپیتیکال مدل SL-x300A

  • یک دستگاه، همه کار: ترکیب تمرینات هوازی و قدرتی در یک دستگاه
  • دستگاه تمرین هوازی چندکاره الپیتیکال برای همه ورزشکاران مناسب است، از افرادی که به دنبال تمرین قدرتی شدید هستند تا کسانی که می‌خواهند تمرین هوازی با ضربه کم انجام دهند.
  • طراحی کنسول بصری امکان کشف آسان رابط کاربری و برنامه‌ها و ویژگی‌های کاربردی سریع را فراهم می‌کند.

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

الپیتیکال مدل SL-x300A

دستگاه تمرین هوازی الپیتیکال مدل SL-x300A برای فضاهای ورزشی با محدودیت جا مانند هتل‌ها، مراکز سلامتی شرکت‌ها و آپارتمان‌های چند واحدی ایده‌آل است. این دستگاه با حفظ کالری‌سوزی بالا، عملکرد و انعطاف‌پذیری تمام دستگاه‌های تمرین هوازی، در یک بسته فشرده ارائه می‌شود.

ویژگی‌ها

دستگاه تمرین هوازی تمام بدن
دستگاه تمرین هوازی الپیتیکال مدل SL-x300A با ارائه دامنه گسترده شیب و مقاومت، کارایی سه دستگاه تناسب اندام را در یک دستگاه ارائه می‌دهد. در سطوح شیب پایین‌تر، حرکت شبیه به اسکی کراس کانتری است. در سطوح میانی، حرکت شبیه به دستگاه الپتیکال استاندارد است. و در سطوح بالا، شبیه به دستگاه پله‌نوردی است.

کنسول بصری
کنسول مرکزی با استفاده آسان، طرحی بصری و قابل دسترسی برای کاربران در محیط‌های ورزشی مدیریت و ارائه شده است.

حالت‌های قدرت ثابت و تطبیقی
قدرت تطبیقی برای تمرین اینتروال ایده‌آل است و حالت قدرت به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا خروجی وات بالایی را هدف قرار دهند. با افزایش سرعت، مقاومت نیز افزایش می‌یابد، به این معنی که توان خروجی به سرعت افزایش می‌یابد.

هالو فیتنس کلود
اتصال اختیاری به اینترنت امکان استفاده از هالو فیتنس کلود را فراهم می‌کند، یک ابزار دیجیتال قدرتمند که کارهای روزمره را آسان‌تر می‌کند، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را ساده‌تر می‌کند و تعاملات معنی‌دارتری با ورزشکاران ایجاد می‌کند.