پله مدل SL_200B

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

پله مدل SL_200B

پله باشگاهی دستگاهی فوق العاده برای ورزش است که تحمل وزنی معادل با 180 کیلوگرم را دارد. این موضوع نشان می‌دهد افرادی که وزن زیادی دارند و می‌خواهند به اندام ایده‌آل برسند می‌توانند از این پله باشگاهی استفاده کنند. به دلیل داشتن نمایشگر تمامی پارامترهای متداول به راحتی روی آن قابل مشاهده خواهد بود. در کنار پله‌ها نرده‌هایی برای راحتی ورزشکاران وجود دارد که در زمان تمرین می‌توانید به راحتی دست خود را به آن‌ها متصل کنید. در صورتی که به تازگی با این محصول مشغول به تمرین هستید عدم تعادل شما طبیعی خواهد بود.

پله مدل SL-200B را برای ورزشکارانی که ترجیح می‌دهند آهسته بالا بروند یا کسانی که به دنبال یکی از چالش‌برانگیزترین و شدیدترین تمرینات قلبی عروقی در باشگاه هستند، ایده‌آل می‌کند. فضای بزرگ پله و طراحی ضد گیرکردن انگشتان پا، اطمینان از قرارگیری ایمن پا در طول همه پله از تمرینات با شدت بالا تا متوسط را تضمین می‌کند. و یک موتور AC قابل اعتماد حرکت یکنواختی را در طول همه آن‌ها تضمین می‌کند. دستگاه‌های ورزشی دارای چندین گزینه کنسول هستند که از ساده و شهودی تا سرگرم‌کننده و جذاب متغیر هستند.

از نکات مثبت در مورد این وسیله ورزشی حجیم کردن عضلات در نظر گرفته می‌شود. همچنین عملکرد قلب را بهبود بخشیده و به افزایش تراکم استخوان یاری خواهد رساند. استفاده از این وسیله ورزشی به مرور زمان به درمان افسردگی و استرس یاری رسانده و همچنین ریسک سکته مغزی را کاهش خواهد داد.