تردمیل مدل SL-A42A

مشاوره و ثبت سفارش

۰۹۳۳۹۵۰۴۰۰۶
09153223186

بررسی تخصصی

تردمیل مدل SL-A42A

در ابتدای معرفی این محصول باید بگویم که قدرت موتور این ابزار جذاب ورزشی به 7 اسب بخار می‌رسد که در نوع خودش جالب توجه است. این قدرت امکان تمرین یک ورزشکار 180 کیلوگرمی را روی دستگاه فراهم می‌کند. موتور این دستگاه از نوع AC است یعنی با جریان متناوب برق کار می‌کند.

مقدار سرعت را بر روی این ابزار ورزشی می‌توان تا 20 کیلومتر بر ساعت تنظیم کرد. فضایی که برای تمرین در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد باید به اندازه‌ای باشد که فرد آزادانه حرکت کند. این فضا که همان ابعاد تسمه است در این ابزار ورزشی به 150×55 سانتی‌متر می‌رسد. به نظر می‌آید شیب 15 درجه‌ای این مدل بتواند کوه‌نوردان حرفه‌ای را راضی کند. این شیب به صورت برقی و تنها با فشردن یک دکمه تنظیم می‌شود.

اندازه تردمیل باشگاهی مدل SL-A42A کوچک نیست و این موضوع از عکس آن نیز کاملا مشخص است. ابعاد این وسیله 159×93×203 سانتی‌متر است و باید جای مناسبی برای آن پیدا کرد. ورزشکارانی که به باشگاه می‌روند عمدتا ترجیح می‌دهند در مقابل آینه قرار بگیرند و تمرینات خود را مشاهده کنند. شاید گذاشتن تردمیل‌ در مقابل آینه‌های باشگاه فکر بدی نباشد.

از این ابزار می‌توان برای بهبود عضلات آسیب دیده و مجروح استفاده کرد. زیرا قطعاتی به نام ضربه‌گیر در ساختار آن تا حد ممکن فشار را از روی کمر و ستون فقرات فرد برمی‌دارد و از خستگی زیاد و ایجاد درد جلوگیری می‌کند. بر روی این مدل 3 برنامه پیش‌فرض نیز وجود دارد که در صورت تنظیم به همراه پارامترهایی مانند مسافت، سرعت، کالری، زمان و ضربان قلب بر روی نمایشگر LED این وسیله به نمایش درمی‌آید.

ایمنی این وسیله در سطح بالایی قرار دارد. زیرا از وجود کلید ایمنی بهره می‌برد تا هنگامی که تعادل ورزشکار بهم خورد با خاموش کردن موتور از آسیب‌دیدگی او جلوگیری شود. مانند بقیه تردمیل‌ها وجود چرخ در طراحی این نمونه، جابه جایی آن را آسان می‌کند.